h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Magic 8 Ball

Publicerad 2008-09-24 20:21:18 i Allt-i-ett,

Ikväll ska jag få min revansch i bowling. Jag kände mig lite osäker efter senaste förlusten och därför tog jag fram bollen som har svar på alla ja- och nejfrågor som finns, min Magic 8 Ball.


Jag mjukade upp med frågan: Kommer det att gå bra i bowlingen ikväll? Detta bara för att ha en chans att fråga nåt annat om svaret skulle vara negativt. Man får ju inte vara dum. Svaret: Better not tell you now.

Visste inte hur jag skulle tolka detta, men tog ändå mod till mig och frågade: Kommer jag att vinna ikväll?


Kunde inte ha fått ett klarare besked. Nu kan jag utan ångest gå till bowlinghallen. Behöver inte ens ett "Lycka till" från någon; jag har min Magic 8 Balls ord. I'm the one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt