h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kasnke

Publicerad 2008-09-24 16:16:10 i ,

Vissa ord blir alltid fel när man skriver på tangentbord; såvida man inte sitter och kör pekfingervalsen i snigelfart vill säga.

Ett ord jag uppenbarligen använder en del och som blir fel med samma frekvens som antal gånger man tar upp syre vid inandning, är kanske. Måste alltid gå tillbaks och dubbelkolla en text och leta efter kansken.

När jag skrev detta i slow motion, mina kära vänner, fick jag n före s och inte tvärt om. Jag lyckades, men det blev ändå fel! Var lite osäker vid ett nedslag, så det blev ett dubbelslag av n och därmed stod det kannske. Fick gå tillbaks och ändra ändå. Frustrerande!

Kanske ska sluta att använda mig av ordet. Men bara kasnke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt