h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Inser eventuellt missförstånd

Publicerad 2008-09-12 10:21:59 i Allt-i-ett,

Nu när jag läste mitt förra inlägg inser jag att det kan låta som att jag funderade på tanken att supa mig apfull, ta massa lavemang och raka skallen bara för att gå ner i vikt. Så är det självfallet inte. Jag är mycket mer begåvad och smart än så. Dessutom var det någon som sa till mig att det troligen var vätskebristen som skulle stå för den mesta viktnedgången och att den skulle återställa sig så fort jag hällde ett glas saft i mig. Attans järnspikar, tänkte jag ilsket inom mig.

Snacka om att man skulle ha genomgått ett helvete bara för att uppnå en temporär viktminskning på några kilon. Man skulle inte ens va snygg för en dag. Inget hår och bakis är ingen bra kombo skulle jag tro. Lägg därtill att man fortfarande har sviter från lavemanget samtidigt som man är irriterad på grund av hunger och törst.

Nej, jag ska nog behålla mitt hår. Ska ju till och med spara ut.

Då har jag nåt att skylla på om jag inte går ner i vikt.

Känns tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt