h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Höstpromenad

Publicerad 2008-09-15 00:25:59 i Allt-i-ett,

Tog en promenad ikväll. Var skönt uppiggande efter en heldag i lodrätt läge framför tvn. Snurret i huvudet hade förvisso försvunnit tidigare under dagen, men hjärnan tackade inte nej till lite frisk luft.




Letade upp en bild på internet för att visa hur härligt det var ute. Nu var det ju kväll när jag var ute och därmed mörkt. Inte hade jag någon barnvagn heller, av ganska naturliga skäl. Ingen hund heller. Sen gick jag ju i stan, så det var asfalt och trottoarer jag vandrade på, ingen grusväg. Istället för det fina gärdet, kan ni tänka er en grå hyreshusvägg.

Annars tycker jag att bilden verkligen fångar min kvällspromenad. Löven stämmer in precis, förutom att de inte var så gula och inte lika många på marken. Annars på pricken likt. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt