h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Helena is har en sjukt bra plan som långt ifrån kan kapsejsa. Kommer att bli en dundersuccé, såvida allt går enligt planerna.

Publicerad 2008-09-10 14:35:05 i Allt-i-ett,

Idag stör jag mig mer än vanligt på:


- Bloggare som skriver A, men inte B. Ni vet de där historierna om "Idag blev det lite pinsamt vid frysdisken nere på ICA. Hoppas ingen såg. Hehe." eller "När det händer saker som idag kan jag inte låta bli att skratta, även om man kanske inte får. Det var ju ändå lite kul." Sen skriver de inget mer. Vad är vitsen med detta? Är det av ren djävulskap, någon form av internskämt eller vågar de bara inte berätta allt? I vilket fall tycker jag att folk ska låta bli. Det är störande. Jag blir irriterad.


- Folk som informerar liiite för mycket i statusfältet på Facebook. Jag har en tjej på min vännerlista som är expert på detta. Nedan finner ni ett par av hennes senaste alster. No further comments.





Förresten, har jag sagt att jag har en sjukt bra plan? Det har jag iallafall. Period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt