h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fredagsgodis

Publicerad 2008-09-12 22:20:56 i ,

Jag har levt i ovetskap!

Kunskapen har inte tidigare funnits i min närvaro, men har nu googlat mig till den. Liksom så många andra gånger sitter google inne med de flesta svar. Man kan lita på google. Så, ikväll har jag lärt mig hur man lägger in youtube-klipp direkt i bloggen.

Grattis Helena! Du är den sista människan i världen som lärde sig det. Men någon måste vara sist också. Jag skäms inte för det. Känns skönt som en liten omväxling. Kommer dock inte att bli en vana.  

Så nu ska jag visa mina kunskaper.




Ikväll har jag kollat på mina nya favoritnyazeeländare; Flight of the Conchords. Så jäkla roliga. Sångerna är klockrena och serien som jag tror går på SVT, är grym. Har ni inte sett, måste ni kolla in dom. Man blir ju knäsvag bara man hör dialekten.


Till detta åt jag en hemgjord, mindre färggrann fruktsallad. Må möjligen se tråkig ut, men ack så god den var.

P.S. Det tog mig 30 minuter, tre extrasök på google och sjuttioelva försök till publicering av just detta inlägg. Det var ingen lek att lära sig hur man lägger in youtubeklipp. Det kan jag lova. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt