h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Bowling

Publicerad 2008-09-13 15:01:45 i Allt-i-ett,

Jag ska bowla ikväll. Sist jag gjorde det var på Nintendo Wii och då var jag grym. Har en känsla av att det inte kommer att vara samma teknik som kommer att krävas idag. Men ibland har jag mina dagar då det gäller bowling. Kan få ett par strike på rad, efter två tre spärrar. Om någon ser den kominationen tror de att man aldrig gjort annat än bowla sedan man föddes. Då är man kung och riktigt hög i hatten. Man är stolt.

Har man otur ser dock samma person när man fem gånger i rad kastar klotet i rännan och vid sjätte försöket med nöd och näppe får ner den kägla som står längst till vänster, eftersom det ligger nåt i rännan som får klotet att studsa upp igen.

Hursomhelst försöker jag att syka min motståndare. För att skapa nervositet och osäkerhet, samtidigt som jag boostar upp mitt eget självförtroende. Berättar hur sjukt bra jag är. Intalar mig själv. Jag vet inte om det funkar, från någon sida. Motståndaren kontrade med att påstå sig ha 190 som bästa score. Är det bra? Bör jag vara nervös?

Tror att jag ska öva in stilen lite i hallen framför spegeln så att jag får bästa utgångsläge. Försöker att etsa fast en bild på min näthinna, som inspiration. Jag tror att min uppladdning kommer att vara a och o.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt