h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Om det ändå vore så?

Publicerad 2008-10-22 22:40:58 i Allt-i-ett,

Skulle inte detta scenario vara bättre än det jag nyss beskrev ändå?



Men så inser jag att det skulle vara ett Pest- eller Koleradilemma. Tror kanske att jag faktiskt hellre väljer att grannarna klampar runt i sina järntofflor, zappar konstant och snackar i megafon. Hellre det än att jag skulle höra dom ha sex. Jag tror faktiskt det. Får upp hemska läten i mitt huvud. Kan inte tänka mig att jag skulle vilja höra dom in real life. Hua.

Nu ligger jag inte och håller tummarna för att de ska fastna för Bankok Hilton på TV längre, utan att de bara ska vara totalt asexuella.

Det senare är nog mest troligt ändå - faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt