h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vägdag 12

Publicerad 2008-11-26 09:06:38 i ,

Jo, jag vägde mig måndags. Men jag gjorde också mycket annat. Som åka trikk, tåg, taxi, bil, buss och sen taxi igen för att ta mig fram och tillbaka Sverige. Ska inte gå in på det närmare, men det var nog en av de mest meningslösa eftermiddagarna någonsin. Kollektivtrafiken spelade mig ett stort spratt hela dagen och nu var första gången på länge som jag önskade att min kära röda fara inte hade körförbud.

Åter till mitt syfte med inlägget. Jag ska inte beata around the bush så att säga. Veckas vägning sa: plus-minus-noll. Kanske inte optimalt, men ändå helt okej.

Förresten är ju mitt satta "måldatum" nästa måndag. Dagen efter en julbordshelg uppe i fjällen med jobbet. Kanske inte det mest smarta, med tanke på att jag kommer vara långt ifrån nyttig. Vet att det kommer att bli massa god mat och dryck, samt en och annan chokladbit [läs: chokladkakor]. Men jag får väl se till att åka lite extra i backen, så kanske det jämnar ut sig. Ganska osannolikt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt