h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vägdag 11 - Öh?!

Publicerad 2008-11-17 14:31:06 i ,

Okej, låt mig börja med att säga att jag tror att föregående veckas vägning var missvisande. Det antyder iallafall dagens vägning. -1,8 kg. Eller att vågen inte är konsekvent. Nåt är det.

Förvisso har jag tränat en del i veckan, men så ska vi inte prata om allt jag proppade i mig i fredags. Bara för att hinta lite, så inkluderades choklad, pizza, mer choklad, chips och sen ännu mera choklad. Icke att förglömma är all alkohol som konsumerades också, i minst tre olika former. Det fina i kråksången var väl att allt var gratis. Hehe...

Hursomhelst. Låt oss hoppas att mina senaste veckors jojo-vägningar istället övergår till den stadiga viktminskningen jag hade till en början. Nu är jag onekligen nära mitt första mål. Yej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt