h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Var tog han vägen?

Publicerad 2008-05-24 12:59:06 i Allt-i-ett,

Jag drömde inte alls om nån Mr O'Donnell inatt; inte heller Adam Garcia. Men drömde gjorde jag.

Drömde att jag var på en utomhusfest vid nåt gammalt bygge. Fanns ett stort sånt där grön- och vitrandigt partytält, in case of dåligt väder. Men solen sken, så det funkade mer som ett ställe där bålen serverades. Tror att det hade kunnat varit en riktigt kul fest, för det var massa nära vänner på plats och stämningen verkade vara på topp.

Men, det finns självklart ett MEN. En killkompis var obefogat dryg och elak mot mig. Minns faktiskt inte riktigt vad han sa, men det var hursomhelst varken snällt eller trevligt. Sen slängde han upp mig på taket på partytältet, som att han ville bli av med mig. Why?

Just där och då, uppe på det grön- och vitrandiga partytältstaket, var jag inte så arg på honom, utan mest orolig för att taket skulle gå sönder. Att jag skulle trilla genom, hamna rakt i bålen och det hela skulle sluta i en otroligt pinsam scen där jag skulle bli skyldig till en saboterad fest.

Jag lyckades dock att hasa mig ner från taket, utan att förstöra nåt. Då kom min ilska och jag visade denna klart och tydligt för min "kompis", men minns inte rikigt vad jag sa. Tror ni att han brydde sig? Nej! Han brydde sig inte alls, utan visade mig bara den mest likgiltiga min man kan, vände på klacken och gick och skålade med några andra vänner. Ingen överhuvudtaget verkade bry sig; bara jag.

Inombords kokade jag och insåg att kvällen inte alls skulle bli vad jag trott. Jag lämnade festen i protest i hopp om att någon skulle märka det, men jag tvivlar på det.

Drömmar alltså.

Kommentarer

Postat av: beccaq

Publicerad 2008-05-26 21:42:31

Hahahahahahahahahaaaaaaaaa



Slängde upp dig på taket, hoppas jag var med på denna fest och såg det....



Undrar oxå, vem var denna killkompis som var så elak mot dig? Ska jag ge honom ett rapp m pekpinnen kanske ;o)



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt