h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Summering 4:12

Publicerad 2008-05-12 13:05:51 i ,

Vecka fyra av tolv är avklarad.

Tränat: Mån, lör. En gång gym, en joggingtur.

Onyttigheter: I Köln blev det ingen träning, men desto mer öl, vin o mat. Sen var det inte mkt nyttigt i helgen heller. Tyvärr. Käkade tom massa choklad mitt i veckan. Nicht gut!

Ögonblick av stolthet: När jag var i Karlstad o hälsade på, gick vi först runt Kroppkärrssjön, sen joggade jag runt ett varv också. Det påstods vara 5 km runt, men jag tror att det var lite kortare...

Veckans bästa: Har inte så mkt mer att komma med än joggingrundan. Sad but true...

Veckans sämsta: Viktökningen. Visserligen var det nog mkt vätskebrist förra veckan, men jag vill ju ändå inte gå upp... Funderar med att börja med joggingturer på mornarna.

Vikt: 71,1 kg (+0,6 kg) Känns inte så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt