h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Summering 3:12

Publicerad 2008-05-05 09:06:06 i ,

Vecka tre av tolv är avklarad.

Tränat: Mån, tis, sön. Var på gymmet tre ggr.

Onyttigheter: Blev en del då jag hade Gbg-besök. Fika, alkohol o massa god mat.

Ögonblick av stolthet: Jag åt knappt två rader av chokladkakan när vi hade myskväll i lördags.

Veckans bästa: Viktnedgången, trots mindre träning och mer onyttigheter (?!).

Veckans sämsta: Viktnedgången är troligen bara brist på kroppsvätska pga av all vätskedrivande alkohol jag drack i fredags. Var nämligen sjukt törstig när jag vaknade i morse.

Vikt: 70,5 kg (-1,5 kg) Har dock en olustig känsla av att ovanstående kommentar stämmer, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt