h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Suget efter fest...

Publicerad 2008-05-05 22:47:45 i Allt-i-ett,

Grannarna på andra sidan innergården har fest. Jag hör musiken, ser folket; de skrattar, dricker och dansar. Det ser mycket trevligt ut.

Själv sitter jag här ensam och fyller i en ansökan för att bli testpilot till en Siemens lågenergidammsugare.

image25

Innerst inne vet jag att jag inte kommer att bli utvald. Jag önskar bara att jag var på festen mitt emot och skrattade, drack och dansade jag också. Kanske till och med snackade med den snygga killen som stod vid kylskåpet. Men så sitter jag här på sängen med min dator och håller tummarna för att jag ska få prova på en lågenergidammsugare i en månad.

Människors vardag kan vara högst varierande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt