h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nu var det ju en Dole

Publicerad 2008-05-14 19:47:57 i Allt-i-ett,

På väg hem från träningen idag så tog jag upp den banan jag snattat från jobbet tidigare under dagen. Det var röd gubbe, så jag hann skala den under tiden jag stod still. Precis när det blev grön gubbe och jag börjat traska över vägen tog jag mitt första bett av bananen. Under precis samma ögonblick tar låten jag just lyssnat på ipoden slut och en ny började. Gissa vilken?

Bildrebusen lyder
:
 med   

Vad är oddset för att jag får just den låten av 1854 andra, och precis när jag tagit ett bett av bananen? Nu var det visserligen en Dole-banan jag tuggade på, men ändå. Å tänk på vad oddset hade varit för att jag haft en äkta Chiquita-banan då. Helt vilt!

Vissa av er kanske inte alls tyckte att det var lika kul som jag, utan snarare höjde ett ögonbryn över att jag hade just den låten på min ipod; det tänker jag låta bli att kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt