h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Man blir ju kär

Publicerad 2008-05-23 23:01:04 i Allt-i-ett,

Coyote Ugly går på tvn och varje gång jag ser den filmen blir jag dökär i Mr O'Donnell.
Kan inte låta bli.

Han har liksom allt; charmen, humorn, utstrålningen och inte minst utseendet. Sen är det ju dialekten. Kommer nog alltid att vara svag för australiensisk engelska. Och nya zeeländsk med för den delen. Smälter som smör i solsken. Långt ifrån fel med irländsk och kanadensisk också, men detta ska jag inte utveckla mer. Inte här och nu iaf.

Var var jag? Jo, min förälskelse till karaktären Mr O'Donnell i Coyote Ugly. Ja, för jag är faktiskt helt införstådd med att det är just en karaktär. Perfekta killar finns liksom inte.

Innerst inne går jag dock och hoppas på att Adam Garcia ska komma och knacka på min dörr och va precis som Mr O'Donnell, fast dökär i mig och inte Violet. Han skulle se sådär otroligt charmig ut och säga med sin australiensiska dialekt "Would you like to switch to AT&T?". När han sen log, skulle jag redan ligga som en smält smörpöl på golvet och vara i sjunde himlen.

Drömma får man ju. Det är väl det närmaste jag kommer. Får väl hoppas att killen åtminstone dimper ner i min värld som John Blund målar upp inatt. Jag menar, vem vill inte att ens dröm ska innehålla denna kille? Kan ju knappast bli fel...

Kommentarer

Postat av: beccaq

Publicerad 2008-05-26 21:39:48

Klart perfekta killar finns, perfekta tjejer finns ju, lr hur ;o)



Mötti härs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt