h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Cannes nästa!

Publicerad 2008-05-13 22:36:18 i Allt-i-ett,

Det blev en galen 30-årsfest med filmtema!

Jag beslutade mig att vara Velma från Scooby Doo typ två timmar före festen började, men jag tror att det var ett bra val ändå. Så här blev det.

image30

Alla på hela festen hade tagit utklädnaden på högsta allvar. Mari o Wasse var som plockade ur Grease. Saknade dock några Travolta-moves från Wasses höfter, men man får väl inte begära för mkt. Ett något mer omaka par var väl Nessa o Krille, men efter ett par Barcardi Razz-drinkar var det helt naturligt att Borat och Mimmi Pigg pussades.

image31


Några timmar efter att denna bilden togs måste det ha kommit ett spöke och kidnappat Velmas minne. Hon lyckades dock finna fram det lagom tills bakfyllan kommande dag. Bättre sent än aldrig? Men så kändes det kanske ändå lite för tidigt...

Tror faktiskt att spöket (kanske var det Spökplumpen), tagit fler minnen under kvällen, men jag nämner inga namn... Listan skulle nog bli lång. Bilder som cirkulerar tyder även på att demoner tagit sig in i flera av våras kroppar och rajjat runt. Det fick man sota för dagen efter. Bilder är för starka för att visas.

Nog om det. Som tur var hade jag två dagar att återhämta mig på, eftersom pingstdagen fortfarande är röd i Norge. Halleluja för det. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt