h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Bridget vs Velma

Publicerad 2008-05-06 14:53:16 i Allt-i-ett,

Drar till Köln efter jobb idag, med jobb.

Ska på en mässa, Carbon Expo. Egentligen skulle jag inte åkt, men en tjej på jobbet blev sjuk, så då hoppade jag in. Blir ett par långa dagar med onyttigheter i form av mycket mat och troligen en del alkohol. Som tur är åker jag hem en dag tidigare och kommer hem redan på torsdag kväll. Då blir det bara att packa om väskan för färd mot Karlstad och 2x30-årskalas i helgen.

Kalaset ska ju ha tema också - Film! Detta betyder att jag ska hitta en filmkaraktär som jag kan klä ut mig till. Jag har liksom skjutit det framför mig och tänkt ordna det i veckan, men nu ser det ju ut att bli lite tight...

Än så länge har jag två alternativ: Velma i Scooby Doo eller Bridget Jones.

image27image29

När jag ser bilderna lutar de kanske mer åt Velma. Någon som har en Grand danois att låna ut en kväll?!

Jag tar tacksam för fler alternativ.

Kommentarer

Postat av: janie

Publicerad 2008-05-06 15:11:03

Bridget Jones!

Postat av: beccaq

Publicerad 2008-05-11 20:59:46

Vem blev det? Väääldigt nyfniken på hur du såg ut. Kort finns kanske....hehehehe...

Kramis på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt