h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Gbg-helg

Publicerad 2008-06-03 00:04:22 i Allt-i-ett,

Bilder säger ju mer än tusen ord och jag skulle bara vilja berätta med flera tusen ord om vilken kanonhelg jag hade i Götet i helgen. Fest varvades med parkmys. Kunde inte bli softare och långt ifrån bättre.

Solen sken. Staden skimrade. Vännerna strålade.

 Mötte upp Krille med polare.
Efter billiga drinkar på Excet, drog vi som vanligt till Dancing Dingo, drack VB och rockade loss.

pick-nick i slottsskogen  
Pick-nick i Slottsskogen, med lilla Stella i centrum.

 
Återigen fest och så småningom återigen Dancing Dingo.



Denna lilla solstrålen gör ju vem som helst glad. Stella - helgens stjärna!

P.S. Hon är nog den enda som jag accepterar att väcker mig kl 8 på en lördag morgon, när jag somnade knappt fyra timmar tidigare. Två gram alvedon, tre glas vatten och 30 minuter senare var jag nästintill mig själv igen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-03 00:16:27

Guud så söt hon är! Å verkligen, det ser ut som en riktigt bra helg.



Mötti härs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt