h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fjortissamtal på MSN

Publicerad 2008-06-26 23:03:09 i Allt-i-ett,

Min kusin Stina, som snart ska fylla fjorton, brukar alltid msn:a med mig. Så fort jag ser att hon loggar in vet jag att det inom kort kommer ett meddelande. Det börjar alltid likadant. Hon säger hej; jag hej. Hon frågar hur jag mår; jag svarar och frågar tillbaks. Hon svarar och frågar vad jag gör; jag gör desamma. Sen blir det några "jaha, vad kul" och tre fyra smileys. Mer får vi i stort sett inte ut av konversationerna.

Eller jo, ibland märker jag att hon vill berätta något. Gärna om nån kille. Som idag.
Så här såg vår konversation ut.

stinanilsson . says:

häääj :)
H-lena says:

hejhej
stinanilsson . says:

läget ? ;)
H-lena says:

jo, de är bra.. själv?

stinanilsson . says:

okeej, jo de är jättebra :D

H-lena says:

va bra.

stinanilsson . says:

aa :)

H-lena says:

har du för dej då?

stinanilsson . says:

har jämt komme hem och nu laddar jag över bilder till datan från kamera  dudå ? :)

H-lena says:

kommit hem från?

jag jobbar jag.

stinanilsson . says:
okeej, tråkigt då :( jag har vart i en sommarstuga som heter äckra ligger uti darn tror jag ;)

H-lena says:

jaha, va skoj. vem mer än du då?

stinanilsson . says:

jag å bell

stinanilsson . says:

åå sen igår kväll så råkade några till smyga dit , men de är en hemlis ;)

H-lena says:

jasså, vem då då?

stinanilsson . says:

jörgen,alexander och kim

H-lena says:

aha, jag vet ändå inte vem det är...

stinanilsson . says:

nej, men ändå ;)

H-lena says:

nån kille till dej lr?

stinanilsson . says:

aa, alexander :D

H-lena says:

aha. hur länge har ni varit ihop då?

stinanilsson . says:

2 veckor och 1 dag typ ;)

H-lena says:

va skoj

stinanilsson . says:

aa  kmr snart, skulle hämta nått i sjön sa mamma

H-lena says:

ok

stinanilsson . says:

såå, tbx

H-lena says:

sorry, pratade i telefon

stinanilsson . says:

okeej, lugnt

H-lena says:

du, jag är lite upptagen just nu, men kan kanske prata lite mer sen..

stinanilsson . says:

okeej

H-lena says:

hej svejs!
stinanilsson . says:

heeej då (gubbe som vinkar)

Ja, så brukar det se ut. Är ganska gulligt faktiskt, även om det är rätt så förutsägbart. En dos om dagen funkar.
Nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt