h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tjejmilen

Publicerad 2008-06-17 00:18:32 i ,

Yes, jag tror att jag har bestämt mig.

Den 31 augusti ska jag springa Tjejmilen. Det betyder att jag har 11 veckor på mig att träna. Jag har inbillat mig att jag ska klara att springa på under 60 minuter också. Jag som aldrig ens sprungit en mil.

Så nu jäklar ska det springas. Har ett mål på att ta mig ut 3 ggr i veckan. Jag vet att det blir svårt när jag ska på semester o grejer i sommar, men jag måste ju ha ett mål. Var ute 35 min idag, utan att gå nåt. Stolt, trots att jag blev ganska sliten. Å då ska jag springa nästan dubbelt så länge och högst troligt mer än dubbelt så långt jmf med vad jag sprang idag...

Tror ni att jag klarar det? Ska jag anmäla mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt