h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Summering 8,9:12

Publicerad 2008-06-17 00:25:49 i ,

Vecka åtta och nio är avklarade.


Tränat: v 8; tis, ons, lör, sön. v 9; inget.

Onyttigheter: Alkohol, mycket alkohol. 4 helkvällar med mycket alkohol samt två kvällar med lite mindre alkohol.

Ögonblick av stolthet: Att jag i stort sett bestämt mig för att springa Tjejmilen.

Veckornas bästa: Att jag tränade fyra ggr v åtta.

Veckornas sämsta: Alkoholen. Men oj va skoj jag haft.

Vikt: 70,1 kg (-0,8 kg) på två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt