h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Summering 5,6,7:12

Publicerad 2008-06-04 10:09:50 i ,

Vecka fem, sex och sju av tolv är avklarade.

Låt mig inledningsvis ge min orsak till att jag inte uppdaterat er. Jag ska skylla på att jag rest en del i jobbet (vilket innebär 3-rätters tre dagar i rad och något mindre träning). Dessutom har jag glömt att väga mig på måndagmornarna. Tro dock inte att jag gett upp. Jag må ha slappat till det lite, men tränat har jag gjort, däremot otroligt mkt onyttigt. Nu tror jag dock att jag är på rätt köl igen och hoppas att jag ska ta mig lite närmare mitt mål till semesterns som i sin tur närmar sig med stormsteg; på gott och ont.  


Tränat: v 5; tis, ons, tors, sön. v 6; tis. v 7; tis, ons, tors.

Onyttigheter: Som sagt, 3-rätters tre dagar i rad v 6 då jag också tränade dåligt. Sen har jag faktiskt ätit mkt godis i det senaste också; även på vardagar.

Ögonblick av stolthet: Trots att jag var i Danmark med jobbet, tog jag mig en joggingtur en eftermiddag istället för att slappa en timma innan middag.

Veckornas bästa: hela v 5. Då var jag superduktig, men tyvärr missade jag att väga mig efter den. Typiskt.

Veckornas sämsta: Troligen min något bristande motivation. Nu ska man ju egentligen ta på sig bikinin när det är så fint väder. Jag är inte där än...

Vikt: 70,9 kg (-0,2 kg) på tre veckor. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt