h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tillbaks

Publicerad 2008-07-25 08:53:53 i ,

Jag är tillbaks från min tågluff med Madde-Padde, om än att det var så vitt vi tog oss hem. Vi har väl kära Bro' o Jocke att tacka för att det inte tog ännu längre tid  och blev dyrare för oss att komma hem. Varför skulle vi missa flyget egentligen? Osmart. Går inte riktigt ihop med min personlighet. :)

Mer om våra bravader kan läsas på www.resdagboken.se, där det även finns bilder. Gå in på alias: h-lena och klicka på resan Som på räls.

Vi har ju fått ett par roliga historier att berätta, jag o Madde, som att vi missade flyget till exempel. Ganska komiskt så här i efterhand och jag vet att jag lär få höra det titt som tätt i en tid framöver. Har en känsla av att historien kan komma att berättas, av inte minst min bror, på flertalet släktmiddagar och dylikt. Troligen i en lång tid framöver. Until death do us part.

Då kommer Bro' att framställa sig själv som riddaren i nöden, som kom och tog hand om lilla syrran som gjort bort sig. Han som räddade stackars mig i den stora stygga världen. Det var ju visserligen lite så det var, så jag får bjuda på den. Det får jag. Och det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt