h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dä känns rätt gött faktiskt.

Publicerad 2008-07-27 21:05:17 i Allt-i-ett,

Att vara närmare 30 än 20.

Har försökt att skriva ett par inlägg nu, men allt blir bara tråk. Bara meningslösa ointressanta ord i rad. Jag tycker inte om att läsa tråkiga inlägg och ännu värre att författa dom själv. Därför tror jag att jag ska låta bli.

Solen har tagit mitt kreativa skrivande från mig, men jag hoppas att jag får det tillbaks. Om det måste bli i utbyte mot sämre väder, tror jag att jag låter det bero, som Mankell troligen hade uttryckt det. Visserligen ska jag jobba i fem dagar nu, men jag vill ändå ha sol. Jag unnar de som har semester det. Och mig själv på lunchen och eftermiddagarna.

Detta var ett av de mindre tråkiga inlägg jag provat mig på nu.
Ni kan ju bara föreställa er de andra.
Jag har besparat er!
Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt