h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Lyxen lyser med sin frånvaro

Publicerad 2008-12-16 21:16:41 i Allt-i-ett,



Så här fick jag tillbaks tvätten efter min snabbvisit hos mamma idag. Inte var det hon som tvättade den heller. Nej, jag satte igång maskinen själv. Torktumlaren också. Ihopvikningen får ske nu när jag har kommit tillbaks hem till mig igen; allt är sådär lagom skrynkligt nu. Stryka? Knappast...



PS. Ser ni att jag inte har kläderna i mammas ryggsäck längre? Det var lite mer byråkrati kring adoptionspappren än vad jag hade räknat med. Jag har nu "lånat" min fars bag istället. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt