h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jultofflor

Publicerad 2008-12-24 00:01:19 i Allt-i-ett,

Idag när jag har sprungit runt i mina föräldrars hus, i brist på eget boende, och julstökat har jag adopterat dessa tofflor:



Ser kanske inte så mycket ut för världen men oj va de håller frusna fossingar varma; bättre än mina duntofflor faktiskt. Till slut var jag tvungen att springa runt i bara underkläderna för att tofflorna värmde mig så. Fick nästan värmeslag. Detta är inte på något sätt kliniskt bevisat, då enstaka personer [läs: forskare] må påstå att viss värmeeffekt kan ha utvecklats även från eldandet i såväl spisen i köket som kaminen i vardagsrummet. Men för er vanliga dödliga vill jag ändå slå ett slag för dessa filttofflor - otroligt värmande. Löp å köp! Fråga mig inte var, för det vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt