h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Icicle har anlänt

Publicerad 2008-12-03 22:42:17 i Allt-i-ett,

Har jag sagt att jag fått min lilla isbjörnsnalle från WWF? Beviset på att jag är isbjörnsfadder. Inte? Men här är han iallafall. Han heter Icicle.



Tycker ni att han ser rädd och ledsen ut? Det är för att inte du också är isbjörnsfadder, men det kan du bli HÄR. Det är verkligen värt det. Vet ni hur mjuk Icicle är? Och vi ska inte prata om hur gott han luktar. Håller mig sällskap i min stora säng gör han också. Icicle ger mig trygghet och ironiskt nog värme. Är det inte fantastiskt? Eller har jag bara varit singel för länge?

Just ja, pengarna går ju till de riktiga isbjörnarna på Arktis också. Till folk som arbetar för att de "små" liven inte ska utrotas. Det är bra. Men säg inget till Icicle; han blir så ledsen när man klassar honom som en "oäkta" isbjörn.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-04 13:23:54

Jag ska skaffa en stor karl till dig som kan ta upp lite plats i sängen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt