h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag kan ha gjort bort mig nu

Publicerad 2008-08-12 02:54:47 i Allt-i-ett,

Här borde det stå nåt sjukt listigt och bra, för tänk om nån inflytelserik mediakändis som kan förändra mitt liv läser detta. Jag kan ju alltid hoppas, men hur troligt är det när statistiken säger att jag har två unika läsare, där jag är en av dom?

Men OM det skulle ske, tror jag knappast att det räcker att jag skriver att Way Out West var sjukt bra och jag hade kanonkul. Att jag lät killen i kebabkön tro att jag fått mitt VIP-armband från Håkan Hellström och inte vunnit det av JC. Jag trodde inte att killen var så full att han skulle gå på att jag fått det av Niel Young, men insåg senare att jag skulle ha gjort ett försök. Nej, jag är osäker på om en sån historia skulle hålla hela vägen.

Vet inte heller om det skulle funka med en gammal anekdot om hur jag som fyraåring bröt armen när jag cyklade - med stödhjul. Skulle nog kännas krystat och påhittat, även om det är sanning.

Funderade också på att publicera de blogginlägg jag är lite nöjd med ändå ytterligare en gång, så att de hamnar på toppen. Insåg sen att det skulle se konstigt ut. Just därför låter jag det vara som det är.

Kommentarer

Postat av: beccaQ

Publicerad 2008-08-12 07:47:28

hahaha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt