h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kan INTE sluta fundera

Publicerad 2010-02-24 17:35:25 i Allt-i-ett,

4bcd1d3d6fe10ae0ca2314c88d60f5a3.png


På väg till jobb idag gick jag som vanligt över Årstaviken. Ja, på bron som går över såklart, inte på själva isen. För som ni ser på bilden är det en uppkörd farled för båtar där. Brukar se den där isbrytaren som passerar, men inte idag och det stör mig. Stör mig väldigt mycket dessutom. För ser ni också på bilden att det är som en liten tarm av uppkörd is till vänster. En smal kort bit.

Hur gick det till?

Måste ju ha kört in en bit, sen backat ut, för att åter fortsätta i rätt riktning. Why? Var kaptenen full? För mycket tid och således tidsfördriv? Missbedömdes bara riktningen? Eller ville de helt enkelt skapa huvudbry för en sån som jag? Om det är det sistnämnda, kan jag meddela att det fungerade. Kan liksom inte släppa det. För hur gick det till - egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt