h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Länge kvar

Publicerad 2008-11-13 09:21:20 i Allt-i-ett,

Låt mig säga detta till er som undrar: Det är lääänge tills vintern kommer.*




Jag har insett att jag kommer att ha fullt upp om jag ska påskynda vintern här i Oslo. Löven är ju fortfarande gröna. Vad sker?! Det här trädet verkar dock, som tur är, vara one-of-a-kind med sin ännu inte gula krona. Så enklast är nog bara att helt enkelt fälla det. Vad tror ni?






* Baserat på min farmors tes "När alla löven fallit från träden blir det vinter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt