h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Don't call this number!

Publicerad 2008-04-21 22:55:13 i ,

Det går faktiskt en del roliga reklamfilmer på tv nu. Får mig ett skratt varje gång jag ser kampanjen Tele2 kör nu "Cheap calls are hard to resist".

image18

Jag kan bara tänka mej panikkänslan han får. Hehe... Jag hade velat vara med på spånmötet kring den här reklamen, för de lär ju haft en del sjuka förslag om de slutar med att det ska komma ett kutryggigt och hårigt monster i nattlinne på en sunkig toalett i ett industriområde och "ta" killen som ringer honom från toan. Sjukt. Sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt